سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برندهای آینده دار صنعت دوربین مداربسته

در این مقاله قصد داریم تا برندهای آینده دار صنعت دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار دهیم.در ادامه با فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته ایلیا دیتا همراه باشید.

همانطور که می دانید برندهای زیادی در حوزه صنعت دوربین مداربسته مشغول فعالیت هستند و این برندها توسط کشور های مختلف به بازار جهانی معرفی شده اند.برخی از این برندها دارای قدمت زیادی در این حوزه هستند و برخی دیگر برندها تنوپا هستند که رشد چشمگیری در سالهای اخیر داشته اند.

کیفیت بالای تجهیزات ، شبکه فروش و خدمات پس از فروش گسترده ، قیمت مناسب از مهم ترین فاکتورهایی هستند که باعث می شوند یک برند بتواند سهم فروش مناسبی داشته باشد و در این بین برند های معتبر همواره در حال نو آوری و اضافه کردن امکانات و آپشن های جدید به محصولاتشان هستند.

در بین برندهای آینده دار در صنعت فروش دوربین مداربسته ، برند دوربین مداربسته داهوا افزایش فروش 32 در صدی را به نسبت سال 2016 تجربه کرد که می تواند نموادر پیشرفت این برند را بسیار مناسب دانست و داهوا در پایان سال 2017 توانست به رتبه سومین برند جهانی پر فروش دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری نائل شود.

داهوا یک برند چینی است که دارای سبد فروش محصولات بسیار متنوعی بوده و انواع دوربین مداربسته بیسیم ، دوربین مداربسته تحت شبکه با رزولوشن های مختلف و انواع دوربین مداربسته انالوگ HD را تولید می کند و همچنین کمپانی داهوا تولید کننده تمامی لوازم جانبی برای نصب دوربین مداربسته نیز می باشد.

چینی ها نقش عظیمی در فروش تجهیزات صنعت دوربین مداربسته دارند.بطوریکه هایک ویژن اولین برند در این صنعت بوده و پیش بینی می شود تا پایان سال 2017 داهوا نیز به برند دوم در این صنعت تبدیل شود.

پس از داهوا برند Tiandy پپیشرفت بسیار مناسبی در فروش داشته است و رشد فروش این برند نیز بسیار چشمگیر بوده است.تیاندی که بطور اختصاصی تنها دوربین مداربسته تحت شبکه تولید می کند دارای قیمت و کیفیت رقابتی در مقایسه با سایر تولید کننده های تجهیزات دوربین مداربسته تحت شبکه می باشد و بی شک در آینده ای نه چندان دور نام این برند را بیشتر خواهیم شنید.

برند بعدی Avigilon می باشد و اگر چه رتبه فروش خود را در جایگاه هفتم حفظ کرده است اما پیشرفت فروش چشمگیری را تجربه کرده است و در بازارای که رقیبان شما برندهای چینی هستند ، یک برند کانادایی برای ماندن و بقا باید تلاشهای زیادی داشته باشد.

در کنار این برندهایی که نام بردیم برندهای زیادی در دنیا وجود دارند که پیشرفتشان در پایان سال 2017 چشمگیر بوده اما برندهایی که نام بردیم دارای پتانسیل بالاتری برای اخذ رتبه های فروش بیشتر در بازارهای جهانی می باشند.در جدول زیر می توانید 10 برند برتر بهمراه میزان فروش در سال 2016 را مشاهده کنید.

برندهای آینده دار صنعت دوربین مداربسته